Sunday, January 13, 2008

Synkkä kaksinpuhelu
Julkaistu: 9:36
MIMMA LEHTOVAARA / STT

"Tervetuloa Elisan asiakaspalveluun. Jos puhelusi koskee matkapuhelinta tai mobiililaajakaistaa, valitse yksi..."

"Hei. Haluaisin tietää, miksi laskutusosoitteeni vaihtaminen on kestänyt kohta puoli vuotta... "

"Mikäli asiasi koskee puhelinlaskun tulkintaa, voit asioida myös internetissä..."

"Olen käynyt jo myymälässännekin, mutta laskut tulevat edelleen väärään osoitteeseen... "

"Hyvä asiakkaamme. Elisan laskutusjärjestelmäuudistuksesta johtunut viivästys... tavoitteemme on päästä normaalin laskutusrytmiin heti alkuvuoden aikana. "

"Olen yrittänyt soittaa teille nyt kaksi viikkoa... "

"Hyvä Elisan asiakas. Palveluumme on juuri nyt tullut paljon puheluita ja jono on aivan täynnä. Pyydämme sinua soittamaan hetken kuluttua uudelleen. Pahoittelemme tästä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa. "

Noin viides puhelu tärppää:

"Tervetuloa Elisan asiakaspalveluun..."

15 minuuttia:

"Se ei kuulu mulle tietenkäään...pahaaa untaa suusta näään... "

35 minuuttia:

"Hyvä asiakkaamme. Odotathan vielä. Pahoittelemme ruuhkaa. "

45 minuuttia:

"Baby, baby, baby, you make me strong... "

52 minuuttia:

"Elisan asiakaspalvelu, miten voin auttaa? "

"No tuota, minulla on muutama ongelma... "

No comments:

Post a Comment