Synkkä kaksinpuhelu
Julkaistu: 9:36
MIMMA LEHTOVAARA / STT
"Tervetuloa Elisan asiakaspalveluun. Jos puhelusi koskee matkapuhelinta tai mobiililaajakaistaa, valitse yksi..."
"Hei. Haluaisin tietää, miksi laskutusosoitteeni vaihtaminen on kestänyt kohta puoli vuotta... "
"Mikäli asiasi koskee puhelinlaskun tulkintaa, voit asioida myös internetissä..."
"Olen käynyt jo myymälässännekin, mutta laskut tulevat edelleen väärään osoitteeseen... "
"Hyvä asiakkaamme. Elisan laskutusjärjestelmäuudistuksesta johtunut viivästys... tavoitteemme on päästä normaalin laskutusrytmiin heti alkuvuoden aikana. "
"Olen yrittänyt soittaa teille nyt kaksi viikkoa... "
"Hyvä Elisan asiakas. Palveluumme on juuri nyt tullut paljon puheluita ja jono on aivan täynnä. Pyydämme sinua soittamaan hetken kuluttua uudelleen. Pahoittelemme tästä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa. "
Noin viides puhelu tärppää:
"Tervetuloa Elisan asiakaspalveluun..."
15 minuuttia:
"Se ei kuulu mulle tietenkäään...pahaaa untaa suusta näään... "
35 minuuttia:
"Hyvä asiakkaamme. Odotathan vielä. Pahoittelemme ruuhkaa. "
45 minuuttia:
"Baby, baby, baby, you make me strong... "
52 minuuttia:
"Elisan asiakaspalvelu, miten voin auttaa? "
"No tuota, minulla on muutama ongelma... "
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment